تهیه و چاپ نخستین «نظام نامه جامع روابط عمومی» با تاکید رئیس جهاد کشاورزی فارس

واحدی پور گفت: نخستین «نظام نامه جامع روابط عمومی» با هدف جلوگیری از اتلاف زمان و افزایش بهره وری کارکنان روابط عمومی و با تاکید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تهیه شده و به زودی به چاپ خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا واحدی پور»، امروز (شنبه 8 آذر) از چاپ نخستین «نظام نامه جامع روابط عمومی» خبر داد و در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: این نظام نامه با اخذ کد «شابک» و گذراندن مراحل اخذ «فیپا» در آستانه چاپ قرار دارد.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس ادامه داد: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با هدف به کارگیری برنامه جامع، منسجم و نظام مند در اداره روابط عمومی خواستار تدوین «نظام نامه جامع روابط عمومی» شده بود.

وی با اشاره به پرداختن به فلسفه وجود روابط عمومی و تعاریف آن در این نظام نامه بیان کرد: تمام شاخص های عملکردی روابط عمومی نیز در این نظام نامه تعریف شده و شامل ارتباطات کارمندی، مدیریت انتشارات، گردهمایی، نمایشگاه، تبلیغات و سمعی بصری، پست های سازمانی، اصول مدیریت، فنون و فعالیت های روابط عمومی و ارتباطات مردمی و ... است.

واحدی پور افزود:  دستورالعمل برگزاری همایش‌ها، جشن‌ها، شاخص‌های ارزیابی و اسامی رسانه‌ها و اصحاب رسانه نیز در این نظام‌نامه دیده شده و برای تدوین آن از سال ۹۵  تحقیقات میدانی زیادی به انجام رسیده است.

وی واحدی پور تاکید کرد: داشتن چهارچوب و اصول لازم روابط عمومی سازمان ها  از اهداف اصلی تدوین این نظام نامه است که موجب جلوگیری از اتلاف زمان و افزایش بهره وری کارکنان روابط عمومی می شود.

کد خبر 998123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha