کمیته‌ای برای کنترل مستمر بازار گوشت مرغ تشکیل می‌شود

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: کمیته‌ای با حضور وزیران صمت، جهاد کشاورزی و روسای کمیسیون‌های کشاورزی، صنایع و معادن و اقتصادی مجلس برای برای کنترل مستمر بازار گوشت مرغ تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید جواد ساداتی نژاد، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در تشریح نشست امروز کمیسیون کشاورزی با حضور وزیران صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در خصوص افزایش قیمت مرغ، گفت: همه مسئولانی که در زنجیره تامین نهاده و تولید گوشت مرغ تاثیر گذار هستند در نشست امروز حضور داشتند و جوانب موضوع رسیدگی شد.

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تمامی اقداماتی که لازم  است برای آرامش بازار گوشت مرغ و تثبیت مستمر آن انجام شود در جمع بندی نهایی نشست مصوب شد.

 
نشست کمیسیون کشاورزی مجلس با حضور وزرای صمت و کشاورزی

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برای اجرای کامل مصوبات نشست امروز مقرر شد کارگروهی متشکل از رئیس کمیسیون اقتصادی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن، رئیس کمیسیون کشاورزی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر جهاد کشاورزی، رئیس بانک مرکزی، رئیس سازمان گمرک و سازمان بنادر طی یک هفته تشکیل و جمع بندی اجرایی و عملیاتی را برای کنترل مستمر بازار و جلوگیری از مشکل به وجود آمده تدوین می‌کنند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های ذی‌ربط می‌تواند تاثیر مثبتی بر کنترل بازار گوشت مرغ داشته باشد، عنوان کرد: امیدواریم سران سه قوه نیز در بازگشت وظایف حوزه بازرگانی و تنظیم بازار به وزارت جهاد کشاورزی سرعت مناسب را داشته باشند تا به صورت کامل آشفتگی بازار برطرف شود.

کد خبر 998161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha