شهادت نخبگان و دانشمندان سبب وحدت و انسجام امت است

میرعمادی گفت: شهادت نخبگان و دانشمندان سبب وحدت و انسجام امت است و شهادت دانشمندان و افراد بزرگ ما را در ادامه راه انقلاب استوارتر و قوی تر می کند.

«سید ابراهیم میرعمادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: شهادت شهید فخری زاده، اندوهی بزرگ بر دل های ما نهاد و قطعاً در ادامه راه این شهید استوارتر از قبل ایستاده ایم.

 

رئیس اداره منابع طبیعی آبخیزداری شهرستان نکا افزود: دستان پلید عوامل استکبار و صهیونیسم جهانی یکی دیگر از خدمتگزاران صدیق و ولایتمدار عرصه علمی و پژوهشی کشور را در اقدامی خصمانه، مذبوحانه، ناجوانمردانه و وحشیانه به شهادت رساند و اندوه دیگری را بر دل مردم ایران اسلامی نهاد.

 

وی خاطر نشان کرد: دشمنان کوردل بدانند بدون تردید راه سترگ جهادعلمی، ایثار و مقاومت شهید فخری زادهها و دانشمندان خستگی ناپذیر در عرصههای مختلف علمی تداوم مییابد .

 

میرعمادی گفت: شهادت نخبگان و دانشمندان سبب وحدت و انسجام امت و ملت اسلام برای مبارزه با اسکتبار، جنایتکاران و نظام سلطه خواهد شد.

 

وی افزود: شهادت شهید فخری زاده این دانشمند فداکار و مدیر توانمند در صنعت دفاعی کشور، از پرچم داران عزت ایران اسلامی ادامه خواهد یافت.

 

کد خبر 998195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha