۸۰ خانه مددجویی روستایی در نکا احداث می شود

حسینی گفت: مراسم کلنگ زنی ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد نکا با مشارکت این نهاد، بنیاد مسکن و کمک خیران در روستای قلعه سر نکا به نمایندگی از ۸۰ واحد مسکونی در شهرستان برگزار شد.

« سید رمضان حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: طبق تفاهم نامه منعقد شده، مقرر شد بنیاد مسکن با کمک کمیته امداد، واحد‌های مسکونی را در سراسر استان مازندران تا یکسال آینده ساخته و تحویل مددجویان دهد.

سرپرست کمیته امداد نکا افزود: معرفی خانواده ها در دستور کار دهیاری ها،شوراها و بخشداری باشد تا با کمک هم برای ساخت و تحویل مسکن محرومان تلاش شود.

 

وی با اعلام اینکه مراسم کلنگ زنی ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد نکا با مشارکت این نهاد، بنیاد مسکن و کمک خیران در روستای قلعه سر نکا به نمایندگی از ۸۰ واحد مسکونی در شهرستان برگزار شد، اظهار امیدواری کرد که با مساعدت دولت و خیرین این مددجویان نیز صاحب سرپناه شوند.
 

حسینی از ساخت 80 واحد مسکونی محرومان در نکا خبر داد و گفت: این مسکن محرومان به همت کمیته امداد و بنیاد مسکن و براساس امضای تفاهم نامه کشوری اجرایی می شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا با اعلام اینکه خانه محرومان روستای قلعه سر نکا با حضور امام جمعه نکا و جمعی از مسئولان کلنگ زنی شد، تصریح کرد: امیدواریم با ساخت این مسکن برای محرومان این افراد دارای خانه شده و به توانمندی برسند و در راستای رفع محرومیت ها اقدام شود.

کد خبر 998197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha