خون پاک شهید راه و رسم عزت آفرینی، مقاومت و ظلم ستیزی را پررونق تر می کند

آیت الله ناصری یزدی ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت فخری زاده گفت: خون پاک شهید راه و رسم عزت آفرینی، مقاومت و ظلم ستیزی را پررونق تر از گذشته می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در پی شهادت شهید فخری زاده، آیت الله ناصری یزدی امام جمعه یزد پیام تبریک و تسلیت صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

شهادت سردار اسلام ،دانشمند پر افتخار و  مدیری با کارنامه درخشان در نظام جمهوری اسلامی ایران ؛

 دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دست تروریست های کوردل ، وابستگان اسکتبار و رژیم غاصب صهیونیستی موجب تألم و تأثر ملت شریف ایران شد.

شهادت این شهید والامقام را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (روحی و ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، خانواده معزز، همکاران، مجموعه علمی و نظامی کشور، دوستدارن و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای شهید محسن فخری زاده همنشینی با سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، و برای بازماندگان و وابستگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

جنایتکاران و دشمنان بدانند طبق وعده الهی که فرمود : إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ، خون مطهر شهدای ترور و  شهدای مقاومت با نابودی رژیم صهیونیستی و فتح قدس شریف به ثمر خواهد نشست و در مبارزه و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب لحظه ای از پای نخواهیم نشست.

بدون شک خون پاک این شهید راه و رسم عزت آفرینی، مقاومت و ظلم ستیزی را پررونق تر از گذشته خواهد کرد.

 

کد خبر 998201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha