دشمنان بدانند پاسخ این اهانت را خواهیم داد

ماموستا عزیزی، گفت: جسارت و بی ادبی نسبت به شخصیتی همچون ماموستا ملا قادر قادری که قلب علمای منطقه اورامانات است را شدیدا محکوم می کنیم.

 ماموستا هادی عزیزی امام جمعه شاهو در پی اهانت و جسارت یکی از رسانه های مزدور به جایگاه حاج ماموستا قادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، گفت: جسارت و بی ادبی نسبت به شخصیتی همچون ماموستا ملا قادر قادری که قلب علمای منطقه اورامانات است را شدیدا محکوم می کنیم.

 

 وی تاکید کرد: گروهک‌های ضد انقلاب و وطن فروش و معاند در سنوات اخیر از هیچ تلاشی برای تخریب ناجوانمردانه این شخصیت برجسته دریغ نکرده اند که نمونه اخیر آن در یک کانال بی هویت که مملو از هتاکی به مقدسات اسلام عزیز است، ایشان مورد هجمه و توهین قرار گرفته اند.

 

 

امام جمعه شاهو افزود: دشمنان دین اسلام بدانند که بی ادبی نسبت به شخصیت ماموستا قادری یعنی اهانت به تمام علمای منطقه و این چنین اهانتی را بی جواب نمی گذاریم.

 

ماموستا عزیزی تصریح کرد:  ایشان یکی از استوانه‌های دینی و علمی در این کشور است که در این چهار دهه ذره‌ای از مواضع خود در دفاع از اسلام، انقلاب و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم عقب نشینی نکرده است.

 

وی گفت: این شخصیت فرهیخته همیشه در کنار مطالبه حقوق حقه و قانونی مردم اورامانات و جامعه اهل سنت ، همواره در مسیر وحدت و تقریب مذاهب اسلامی کوشیده و در این راه قدمی عقب ننشسته اند .

 

کد خبر 998205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha