دستگاه دیپلماسی در موضع گیری ترور شهید فخری زاده کوتاهی کرد

امام جمعه تیتکانلو گفت: دستگاه دیپلماسی کشور آنچنان که باید در خصوص ترور شهید فخری زاده موضع گیری قاطعانه نداشت و در این بخش کوتاهی کرد.

«حجت الاسلام رضا حسن زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: سخنگوی دولت نسبت به این رویداد با اعلام موضع قاطعانه باید سیلی محکمی به مثلث عبری سعودی صهیونیستی می زد و در همین اندازه هم آنان فکر کار خویش را می کردند؛ اما کوتاهی کرد.

 

امام جمعه تیتکانلو افزود: این کوتاهی هم در موضع گیری و هم در مظلومیت بعضی شخصیت ها دیده می شود که قابل هضم نیست و انگار اغماض و مسامحه ای در آن است.

 

وی با بیان اینکه دنیا بداند مسیر این شهدا را با قاطعیت ادامه می دهیم، گفت: دستگاه دیپلماسی، بزرگان و مسئولان کشوری و ائمه جمعه مقصر واقعی در این ترور را آمریکا، اسرائیل و آل سعود می دانند و این مثلث در قبال این شهادت مسئول هستند و باید پاسخگو باشند.

 

حجت الاسلام حسن زاده گفت: به تعبیر رهبر انقلاب، دوران بزن دررو به پایان رسیده و بانیان این ترور جواب خواهند گرفت.

 

وی افزود: عاملان این ترور باید بدانند که شهادت حاج قاسم و فخری زاده زمینه را برای بیرون راندن آنان از منطقه فراهم می کند و بعد از این منطقه را برای خود ناامن خواهند دید.

 

امام جمعه تیتکانلو با بیان اینکه مسیری که ما در آن هستیم مسیر خون و شهادت است، گفت: هرکس به امام و رهبری لبیک گفت طبیعتا یکی از کارها در این راه جانفشانی است و شهید برای جامعه ما یک سرمایه است.

 

وی افزود: مسیری که امام و رهبری به ویژه در حوزه هسته ای و موشکی طراحی کرده اند، کور شدنی نیست.

 

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه امنیت جامعه مدیون خون شهداست، گفت: بر ماست که این خون ها را با انتخاب درست در انتخابات پیش رو پاس بداریم و منتخبمان باید با تفکرات شهدا همسو باشد.

 

وی با بیان اینکه اگر تفکرها همسو باشد چه بسا مسیر ترورها سخت و ناشدنی شود، تأکید کرد: مردم در انتخاب دولتی با ویژگی های رزمندگی، انقلابی و جوان بودن هوشیار باشند.

 

حجت الاسلام حسن زاده، برجام یا معیشت، موشکی یا اقتصاد را طرح های دشمنان با مشارکت تعدادی از مغرضان داخلی عنوان کرد و گفت: متاسفانه گاهی شاهد هستیم مظلومیت این شهدا بیش از جانفشانیشان سوزدار است و باید بلندگوی خون شهدا با توجه به اهداف آنان باشیم.

 

وی افزود: شهدا برگ زرینی هستند که در تاریخ کشور ثبت و ضبط می شوند.

 

«محسن فخری زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند برجسته کشورمان، هفتم آذرماه در یک حادثه تروریستی به شهادت رسید.

 

 

 

 

کد خبر 998220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha