۴۷۶ بسته معیشتی بین خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد طبس توزیع می شود

مدیر کمیته امداد طبس با بیان اینکه ۴۷۶ بسته معیشتی بین خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد طبس توزیع می شود، گفت: در این مرحله از رزمایش بیش از ۴۸۰ میلیون تومان برای کمک به نیازمندان هزینه خواهد شد.

«حمید بیضی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش همدلی کمک های مومنانه طی ماه جاری مرحله سوم این رزمایش در شهرستان طبس برگزار می شود.

 

مدیر کمیته امداد طبس با بیان اینکه طی مرحله سوم رزمایش همدلی کمک های مومنانه ۴۸۵ میلیون تومان کمک های مردمی جمع آوری شده است، گفت: در این مرحله بحث توزیع تبلت، بسته معیشتی، جهیزیه، غذای گرم، پوشاک و پک تحصیلی در طبس در دستور کار قرار دارد.

 

وی با اشاره به بحث اهدای جهیزیه به نوعروسان بی بضاعت شهرستان طبس بیان کرد: در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه چهار سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان بین نوعروسان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان توزیع می شود.

 

بیضی زاده به بحث توزیع تبلت و گوشی هوشمند اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این رزمایش بزرگ ۳۸ گوشی و تبلت به ارزش ۵۱ میلیون تومان بین دانش آموزان تحت پوشش توزیع می شود و بحث توزیع ۳۲۶ بسته تحصیلی به ارزش ۶۵ میلیون تومان نیز در دستور کار قرار دارد.

 

مدیر کمیته امداد طبس با بیان اینکه طی مرحله سوم کمک های مومنانه ۴۷۶ بسته معیشتی بین خانوارهای تحت پوشش توزیع می شود، ادامه داد: در این خصوص اعتباری بالغ بر ۱۷۲ میلیون تومان هزینه شده و شامل مواد غذایی مختلفی از جمله برنج، روغن، ماکارونی، تُن ماهی، قند و حبوبات است.

 

وی در ادامه عنوان کرد: در مرحله سوم رزمایش همدلی کمک های مومنانه پنج هزار و ۸۰۰ پرس غذای گرم به اعتباری بالغ بر ۸۷ میلیون تومان بین خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد طبس توزیع می شود.

 

بیضی زاده در پایان گفت: در راستای اجرای این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه بحث توزیع پوشاک و کفش به اعتباری بالغ ۴۰ میلیون تومان نیز در دستور کار این نهاد حمایتی قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 998227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha