اقدامات تروریستی اراده مردم ایران را راسخ تر می کند

صفاتی در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده گفت: ملت قهرمان و مجاهد ایران در طول سال‌های گذشته، ثابت کردند اینگونه اقدامات تروریستی، هیچ خللی در اراده راسخ آنان ایجاد نکرده و عزمشان را جدی تر خواهد کرد.

«مهدی صفاتی » امروز (یکشنبه ، 9 آذر ) به خبرنگار شبستان در انزلی گفت: ملت ایران همچون همیشه، سربلند و پرشکوه، دست از آرمان‌های استکبارستیز و ضدیت با رژیم کودک‌کش و منحوس صهیونیستی، برنخواهد داشت و پاسخ قاطع و کوبنده خود را در فرصت مقتضی وعاجل، خواهد داد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرانزلی تصریح کرد: بار دیگر تروریست‌های بزدل و خبیث وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی، یکی از چهره‌های برجسته و دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند اما باید بدانند انقلابی‌ها هرگز نه تطمیع می‌شوند و نه اهل سازش هستند.

 

وی متذکر شد: هرگز تهدید در مورد ایرانیان جواب نمی‌دهد، فقط این توهم پوشالی رهبران تروریست است که به ظن پلیدشان، می‌اندیشند می‌توانند با حذف فیزیکی عناصر علمی و خادمان انقلابی، قدرت ملتی پرشکوه، چون ایران را تضعیف کنند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان پلید و متحجر، نمی‌دانند که باشهادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب و بیداری ملت‌های مظلوم جهان، آبیاری خواهد شد، تاکید کرد: بر هر شاخه درخت تنومند انقلاب، جوانان شهادت طلب و انقلابی بی‌شماری، به ثمر خواهد نشست.

 

صفاتی خاطر نشان کرد: پاسداران و بسیجیان سرافراز شهر شهیدپرور و ولایتمدار بندرانزلی ضمن محکوم کردن این ترور ناجوانمردانه، شهادت دانشمند تراز اول انقلاب را که در آستانه سالگرد شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ای شهید شهریاری، توسط ایادی مزدور اسرائیل جنایتکار به فیض شهادت نائل آمد را به ساحت مقدس حضرت صاحب الامر، مقام معظم رهبری، امت حزب الله و خانواده‌اش تسلیت گفته و دیگر بار با شهیدان عزیز میثاق میبندند که در گام دوم انقلاب با تمام توان ایستادگی کرده و تا به ثمر نشستن خون شهیدان به حرکت خود ادامه خواهند داد.

کد خبر 998264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha