بیمه شدگان تامین اجتماعی ایلام بدون دفترچه هم می توانند به پزشک مراجعه کنند

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی ایلام بدون دفترچه هم می توانند به پزشک مراجعه کنند.

«سهیلا ملکشاهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: با صدور بخشنامه ای از سوی معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی نحوه ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران در ایام تعطیلی‌های اجباری مرتبط با کرونا در استان‌های با شرایط قرمز اعلام شده است.

 

وی عنوان کرد: نظر به‌این‌که شعب تامین‌اجتماعی و کارگزاری‌های وابسته در استان‌هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند، از تاریخ 8‌‏/9‌‏/1399 لغایت 15‌‏/9‌‏/1399 تعطیل هستند، به‌منظور پرهیز از بروز هر گونه خلل در فرایند خدمت‌رسانی، کلیه خدمات مورد نیاز بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی از راه دور و تا حدامکان به صورت وب‌سرویس ارائه شود.

 

ملکشاهی اظهار کرد: بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیرانی که اوراق دفترچه درمانی آن ها در این ایام به اتمام رسیده یا می‌رسد، در صورت نیاز به خدمات تشخیصی و درمانی و مراجعه به پزشک، می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را با ارائه جلد دفترچه درمانی که حاوی شماره بیمه و مشخصات بیمه‌شده است و یا ارائه کارت ملی دریافت کنند.

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام  اضافه کرد: با تدابیر اتخاذشده و بسترهای فراهم‌شده برای نسخه‌نویسی الکترونیک، مشکلی در زمینه استمرار ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان در این ایام وجود نخواهد داشت.

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام  بیان کرد: امکان اعلام غیرحضوری سابقه بیمه به موسسات از سوی سازمان تامین اجتماعی فراهم شده است.

 

ملکشاهی گفت: بیمه‌شدگان موسسات و نهادهای مرتبط با آنها می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب سازمان تامین اجتماعی و فقط مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی این سازمان به نشانی eservices.tamin.ir سوابق تایید شده خود را در صندوق شخصی نگهداری کنند و دسترسی مشاهده آن را از طریق کد پیگیری به هر سازمان یا نهاد متقاضی ارائه کنند

کد خبر 998265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha