برگزاری ختم مجازی کانون روستای شهدای تکه نهاوند برای شهید فخری زاده

سهرابی گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری روستای شهدای تکه نهاوند به منظور گرامیداشت یاد دانشمند هسته ای «شهید محسن فخری زاده» مراسم ختم مجازی برگزار کردند.

«علی سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم حضوری، به همت اهالی روستا و اعضای کانون فرهنگی و هنری روستای شهدای تکه نهاوند مراسم ختم مجازی دانشمند هسته ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور در بستر فضای مجازی برگزار شد.


 

مدیر کانون فرهنگی و هنری روستای شهدای تکه نهاوند  افزود: دشمنان کور دل که از رشد و موفقیت علمی، تحقیقاتی و صنعتی فرزندان این مرز و بوم به هراس افتاده و خود را در مقابل پیشرفتهای علمی دانشمندان ایران خوار و ذلیل دیدند دست به این جنایت عظیم زدند.

 

وی ادامه داد:  شهادت غرورآفرین دانشمند هسته ای کشور، شهید "محسن فخری زاده " را به مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور ایران اسلامی و ملت‌های به‌ پا خاسته منطقه و تمام رزمندگان اسلام تبریک و تسلیت گفته و نابودی هرچه زودتر دشمنان قرآن و اسلام را آرزو می کنم.

 

سهرابی بیان کرد: شهدای دانشمند هسته ای، سند مظلومیت ایران اسلامی هستند، بی گمان دشمنان با ترور و جنایات خبیثانه خود در این خیال واهی بسر می برند که خواهند توانست مانع پیشرفت و پیشروی ملت ایران در عرصه های مختلف علمی شوند.



وی اظهار داشت: دشمنان نمی دانند با شهادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب و بیداری ملت تنومند تر خواهد شد و همچنان که شهادت دانشمندان شهید علیمحمدی، شهریاری، رضایی نژاد و احمدی روشن کاروان علم و دانش را از حرکت بالنده خویش باز نداشت، خون این دانشمند فرهیخته نیز همراه با تألم و تأثری که بر جای می گذارد، بوستان علم و معرفت را در نقطه نقطه میهن اسلامی بارور خواهد ساخت.
 
 

کد خبر 998269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha