حذف نقاط پر حادثه در محورهای مواصلاتی شهرستان چایپاره

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چایپاره از حذف نقاط پرحادثه جهت ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

«علی اکبر حسینی»، در گغتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، افزود: در نیمه نخست سالجاری جهت ایمن سازی و ارتقا کیفی خدمات جاده‌ای محورهای مواصلاتی شهرستان چایپاره حذف نقاط پر حادثه بطول 1600 متر مکعب در پیچ های یوسف آباد در سه نقطه بطول 600 متر عملیاتی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چایپاره  از عملیات لکه گیری توسط راهداران خبر داد و گفت: در این مدت همچنین عملیات لکه گیری و چاله پر کنی در محور خوی – چایپاره – ماکو بطول 27 کیلومتر و در محور حمزیان بطول 23 کیلومتر با آسفالت 40 تن بصورت امانی انجام یافته است.

حسینی اظهار کرد: امیدواریم که در ادامه سال جاری و تا پایان سال با همت راهداران و تخصیص اعتبارات کافی شاهد رشد بیشتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی و در نتیجه ایمن سازی آنها باشیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چایپاره افزود: کنار گذر پل طاقی محور حمزیان با اعتباری بالغ بر پانصد میلیون ریال بطول 102 متر و آسفالت 100 تن بصورت امانی آسفالت شده است.

وی راه و حریم را به عنوان سرمایه ارزشمند ملی دانست و تصریح کرد: حذف نقاط پر حادثه در محور حمزیان واقع در محدوده قره کهریز به حجم خاکبرداری بالغ بر 4000 متر مکعب در چهار نقطه به طول 700 متر بصورت امانی توسط راهداران پر تلاش این اداره عملیاتی شده است.

 

کد خبر 998270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha