جهاد همدلی اعضای کانون فرهنگی هنری رحمان برای مقابله با بیماری کرونا ادامه دارد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رحمان گفت: جهاد همدلی اعضای این کانون در راستای مقابله با بیماری کرونا ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد تا در کنار برنامه ها و فعالیت های فرهنگی اقدام های ارزنده ای برای مقابله با این بیماری صورت گیرد.

«مهدی یوسفی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جهاد همدلی اعضای این کانون در راستای مقابله با بیماری کرونا ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد تا در کنار برنامه ها و فعالیت های فرهنگی اقدام های ارزنده ای برای مقابله با این بیماری صورت گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رحمان تصریح کرد: توزیع بسته های بهداشتی شامل صابون، مواد شوینده، ژل ضدعفونی، مواد ضدعفونی کننده دست و ماسک از مهمترین برنامه های جهادی این کانون برای محافظت خانواده ها در برابر بیماری کرونا است.

 

 

وی ادامه داد: ضدعفونی و گندزدایی سطوح عمومی مناطق مختلف روستا از دیگر برنامه های مقابله با بیماری توسط اعضای این کانون بود که اجرا شد.

 

 

یوسفی عنوان کرد: تاکنون طی چندین مرحله بسته های معیشتی نیز در بین اهالی روستا برای حمایت اقتصادی از خانواده ها توزیع شده است که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رحمان افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون در کنار برنامه ها و فعالیت های فرهنگی تلاش کرده ایم تا کارهای جهادی برای حمایت از خانواده های نیازمند این روستا نیز صورت گیرد تا منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های بی بضاعت عملی شود.

 

 

یوسفی اظهار داشت: جهاد همدلی اعضای این کانون با مشارکت در طرح سلامت محور سردار شهید «قاسم سلیمانی» ادامه دارد و تلاش می کنیم تا بتوانیم از خانواده های آسیب دیده از کرونا حمایت کنیم.

 

کد خبر 998276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha