منتخبان مسابقه عکس و نقاشی «خانه های نورانی» اعلام شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: منتخبان مسابقه عکس و نقاشی «خانه های نورانی» که همزمان با هفته وحدت و گرامیداشت میلاد

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: منتخبان مسابقه عکس و نقاشی «خانه های نورانی» که با شعار «هر خانه یک مسجد» همزمان با هفته وحدت و گرامیداشت میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار شده بود، اعلام شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: علاقمندان با ارسال عکس یا نقاشی با موضوع نماز فردی و نماز جماعت به صورت خانوادگی، تلاوت قرآن کریم و دعاخوانی و عبادت در خانه به دبیرخانه این مسابقه مشارکت کردند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان تا سن 14 سالگی است و به صورت استانی برگزار شد.

 

سقاء افزود: پینار چشمه نور، پارسا کیوان نژاد، هانا زعفری و نیلوفر پورقلیزاده از شهرستان های اردبیل و خلخال در بخش نقاشی به عنوان منتخب توسط هیات داوران شناخته شدند.

 

وی تاکید کرد: آیلین فصیحی، آنیل ستاریان، رحیمه مدنی، شورانگیز نوروزی، شایان شیری، بنیامین موسی زاده، داور فرجی، سید یگانه حسینی، طاهره باقری و نارشین قلی پور نیز در بخش عکس از شهرستان های اردبیل، پارس آباد، خلخال، گرمی و مشگین شهر برگزیده نهایی معرفی شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اذعان داشت: از همه شرکت کنندگان در این مسابقه سپاسگزارم که با شور و اشتیاق معنوی در این حرکت معنوی مشارکت کردند.

 

سقاء عنوان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و محدودیت در برنامه فرهنگی تلاش کرده ایم تا با برگزاری چنین مسابقه های فرهنگی به صورت مجازی فعالیت های معنوی و فرهنگی را اشاعه دهیم.

کد خبر 998292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha