دشمنان این مرزوبوم  بدانند با این ترورها نمی‌توانند حرکت علمی کشور را کند یا متوقف کنند

آیت‌الله علوی گرگانی در پی شهادت فخری زاده تاکید کرد: مسیر پیشرفت علمی کشور درزمینه هسته‌ای و دفاعی با تلاش دانشمندان نخبه و متعهد ادامه خواهد یافت و دشمنان این مرزوبوم باید بدانند که با این ترورها نمی‌توانند حرکت علمی کشور را کند یا متوقف کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله «علوی گرگانی» در پی ترور شهید محسن فخری‌زاده ببا صدور پیامی آورده است: ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری‌زاده به‌دست جنایتکاران شقاوت‌پیشه نشانه شدت عصبانیت آن‌ها از پیشرفت علمی جامعه اسلامی ایران است.

 

این مرجع تقلید ادامه داده است: قطعاً مسیر پیشرفت علمی کشور درزمینهٔ هسته‌ای و دفاعی با تلاش و کوشش جوانان و دانشمندان نخبه و متعهد و کوشا ادامه خواهد یافت و دشمنان این مرزوبوم باید بدانند که با این ترورها نمی‌توانند حرکت علمی کشور را کند یا متوقف کنند.

 

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه شهادت بهترین پاداش برای زحمات و تلاش‌های این دانشمندان مؤمن و انقلابی می‌باشد افزوده است: اینجانب این مصیبت مولمه را به مقام معظم رهبری و خانواده و دوستداران ایشان و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و مطمئن هستم که خون این شهدا دامن دشمنان شقاوت‌پیشه را خواهد گرفت و مسیر زبونی و اضمحلال آن‌ها را سریع‌تر خواهد نمود.

 

این مرجع تقلید در پایان آورده است: امید است خداوند زمینه قدرت یافتن مستضعفین و نابودی استکبار جهانی را هرچه زودتر فراهم آورد.

کد خبر 998294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha