برپایی ایستگاه سلامت در اندیمشک

حجت‌الاسلام فاطمی از برپایی ایستگاه سلامت توسط پایگاه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی هنری یاسین مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک خبر داد و گفت: این اقدام به مناسبت هفته بسیج و با هدف توزیع ماسک رایگان میان شهروندان صورت گرفت.

«حجت‌الاسلام محسن فاطمی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص برنامه‌های کانون یاسین اندیمشک در هفته بسیج اظهار کرد: این کانون با همکاری پایگاه مقاومت بسیج مسجد سیدالشهدا (ع) در این هفته با هدف ترویج فرهنگ ارزشمند بسیجی بودن با شعار «جوان بسیجی، پیشکسوت بسیجی» فعالیت‌های مختلفی را انجام داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک افزود: ایستگاه سلامت با هدف توزیع ماسک رایگان میان شهروندان، درب مسجد سیدالشهدا (ع) کوی فرهنگیان برپا شد.

 

وی از تهیه و توزیع محلول ضدعفونی خبر داد و اذعان کرد: پوسترهایی با موضوع مبارزه با ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری از آن در مغازه‌ها و پشت شیشه‌ها نصب شد.

 

حجت‌الاسلام فاطمی تصریح کرد: تب‌سنجی در مکان عمومی و مسجد سیدالشهدا (ع) در راستای شناسایی موارد مشکوک مبتلا به ویروس کرونا انجام شد.

 

وی با اشاره به دیدار با نخبه علمی و پیشکسوت بسیجی مسجدالشهدا (ع) عنوان کرد: این نوجوان نخبه در کنکور سراسری امسال حائز رتبه مناسبی شده بود که اکنون در دانشگاه صنعتی شریف تهران مشغول به تحصیل است.

 

مدیر کانون یاسین اندیمشک برگزاری برنامه کوهنوردی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در هفته بسیج برشمرد و خاطر نشان کرد: ما به جوانان بسیجی در تمام عرصه‌ها نیاز داریم تا بتوانیم به خوبی از آنها استفاده کنیم.

 

کد خبر 998308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha