طرح ابتکاری کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا (ع) برای دانش آموزان نیازمند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا (ع) گفت: تعدادی از فعالان این کانون با مراجعه به منازل دانش آموزان نیازمند روستا موبایل های شخصی خود را در اختیار آنها قرار می دهند تا از شبکه شاد استفاده کنند و سپس برای آموزش دروس به آنها کمک می کنند.

«لعیا خادم» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: تعدادی از فعالان این کانون با مراجعه به منازل دانش آموزان نیازمند روستا موبایل های شخصی خود را در اختیار آنها قرار می دهند تا از شبکه شاد استفاده کنند و سپس برای آموزش دروس به آنها کمک می کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا (ع) تصریح کرد: متاسفانه تاکنون توانایی تامین مالی برای دانش آموزان نیازمند روستا را نداشته ایم اما توانسته ایم با مراجعه به خانه دانش آموزان نیازمند موبایل شخصی خود را در اختیار آنها قرار دهیم تا از تحصیل در فضای مجازی باز نمانند.

 

وی افزود: این تنها راه حلی است که توانسته ایم با آن به دانش آموزان این روستا کمک کنیم و امیدواریم این راهکار بتواند در توانمندسازی آنها برای پیشرفت تحصیلی آنها باشد.

 

خادم خاطر نشان کرد: با تمام امکانات که در اختیار داریم باید از خانواده های بی بضاعت و دانش آموزان حمایت کنیم تا شاید رشد و تعالی آنها برای خدمت به کشور باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری پنج تن آل عبا (ع) ادامه داد: در کنار این برنامه آموزش قرآن کریم به دانش آموزان را نیز در فعالیت های فرهنگی خود قرار داده ایم که با استقبال خوب خانواده ها مواجه شده است.

 

کد خبر 998310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha