فعالیت ۲۹ مدرسه راه دور در استان همدان

پورداود با بیان این که در حال حاضر ۲۹ مدرسه راه دور در استان همدان در ۱۲ شهرستان، ناحیه و منطقه فعال هستند، گفت: ۵ مدرسه‌ آموزش از راه دور نیز در ۴ شهرستان راه اندازی خواهد شد.

«محمد پورداود» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با اشاره به این که  بیش از 2هزار و 500 دانش آموز در مدارس راه دور استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 با وجود شرایط کرونایی، رشد 5/2 درصدی جذب دانش آموز نسبت به زمان مشابه را داشتیم.

 

 مدیر کل آموزش و پرورش استان  همدان با اشاره به ارتقاء کیفی و کمی مدارس آموزش از راه دور در استان همدان افزود: تمامی  مدارس آموزش از راه دور استان مجهز به سامانه  الکترونیکی شده اند.

 

وی ادامه داد: مادامی که دانش آموز لازم التعلیم با شرایط ویژه و محدودیت تحصیل وجود داشته باشند، از طریق آموزش از راه دور می توان برای این دسته افراد زمینه ادامه تحصیل را برقرار کرد.

 

پورداود با بیان اینکه در این روش فرایند یادگیری به دنبال آموزش از طریف فضای مجازی است، خاطرنشان کرد: معلم در هر مدرسه با استفاده از فضای مجازی تدریس می کند و در این روش ارتباط دوسویه از سوی معلم و شاگرد ایجاد می شود.

 

وی با اشاره به اینکه کلاس ها با هدف افزایش کیفیت برگزار می شود، اضافه کرد: کلاس های رفع اشکال هم برای دانش آموزان برگزار می شود تا آنها هم بتوانند از مزایای کلاس ها در راستای رفع اشکالات درسی بهره مند شوند.

 

کد خبر 998312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha