هشت هزار دانش آموز کرمانی نیازمند گوشی هوشمند هستند

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: هشت هزار دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد نیازمند گوشی هوشمند هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان؛ یحیی صادقی از نیاز هشت هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان به گوشی هوشمند برای استفاده از کلاس‌های آموزشی آنلاین خبر داد.
 

 

 


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با توجه به هزینه بالای این گوشی ها و محدود بودن اعتبارات کمیته امداد؛ از خیرین درخواست کرد در رفع این نیاز مشارکت کنند و افرود: از ابتدای امسال تاکنون با کمک خیرین ۳۲۳ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند خریداری و به دانش آموزان ایتام تحت حمایت این نهاد اهداء شده است.

 




وی همچنین از اهداء ۱۷ تبلت هوشمند توسط یک نیکوکار هلندی به ایتام تحت حمایت شهرستان گلباف خبر داد و افزود: ارزش این تبلت ها بیش از 50 میلیون تومان است.

 

 



صادقی با اشاره به اینکه خیرین در راستای کمک به تحصیل آنلاین دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند و همچنین تأمین تجهیزات لازم برای آن‌ها می توانند کمک‌های خود را از طریق ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری تحویل این نهاد بدهند؛ اعلام کرد: بیش از 20 هزار دانش‌آموز و حدود چهار هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند.

 

 

 


وی از پرداخت سه میلیارد و 384 میلیون تومان شهریه به دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 415 میلیون و 850 تومان کمک‌هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت‌شده است.
 

 



گفتنی است؛ در کنکور سراسری امسال ۳۰ نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان حائز رتبه زیر پنج هزار شدند.

کد خبر 998322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha