لزوم ایجاد تدابیر لازم در راستای پیشگیری از مشکلات ناشی از آب گرفتی در جهرم

شفیعیان گفت: با توجه به احتمال بارش رحمت الهی، تمام تمهیدات لازم باید برای جلوگیری از ایجاد مشکل برای مردم از قبل اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (یکشنبه ۹ آذر) در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان جهرم که با حضور مسئولین مرتبط و دستگاه های خدمت رسان برگزار شد، گفت: در این زمینه باید تدابیر لازم توسط مسئولان دستگاه های خدمات رسان آماده و مهیا شود.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه با توجه به احتمال بارش رحمت الهی، تمام تمهیدات لازم باید برای جلوگیری از ایجاد مشکل برای مردم از قبل اندیشیده شود، افزود: در این زمینه نباید بار مضاعفی بر دوش مردم گذاشته شود.

 

به گفته وی، لایروبی مسیل ها، بازرسی سدها، خطوط انتقال آب گاز و برق، وضعیت سوخت، توجه به عشایر و اعلام هشدارهای لازم، الزام ادارات مسئول به تهیه فرم های خسارت، تهیه سوخت جایگزین به خصوص توسط مرغداری ها و گلخانه ها مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

به گزارش شبستان، در این جلسه موارد مطرح شده فوق بررسی و بر اجرای آنها تاکید شد.

 

همچنین اعلام شد که با توجه به وضعیت شهرستان جهرم در روزهای آتی و اعلام اداره تحقیقات هواشناسی کشاورزی جهرم مبنی بر بروز سامانه ای بارشی که همراه با باد شدید است، تدابیر لازم در این زمینه انجام شود.

کد خبر 998342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha