احتمال بارش پراکنده باران در خراسان رضوی وجود دارد

بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، تحلیل نقشه‌های آینده ‌‎نگری و تصاویر ماهواره امروز برای مناطقی از استان نشان دهنده بارش پراکنده باران و برف همراه با رخداد مه و کاهش میدان دید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، تحلیل نقشه‌های آینده ‌‎نگری و تصاویر ماهواره امروز برای مناطقی از استان نشان دهنده بارش پراکنده باران و برف همراه با رخداد مه و کاهش میدان دید است.

 

این وضعیت با شدت و ضعف تا دوشنبه ادامه خواهد داشت، دوشنبه بر میزان و وسعت بارش در نیمه شمالی استان افزوده خواهد شد. شایان ذکر است طی این مدت آبگرفتگی معابر در جنوب غرب و غرب استان و به ویژه از یک‌شنبه اواخر وقت تا دوشنبه اختلال در ترددهای جاده ای در نیمه شمالی استان و احتمال کولاک برف در محورهای مواصلاتی شمال غرب دور از انتظار نیست

 

طی ۲۴ ساعت گذشته کوه سرخ با کمینه دمای ۳- درجه سانتیگراد سردترین و تربت جام با بیشینه دمای ۲۰ درجه سانتیگراد گرم‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد به ترتیب ۲ و ۲۰ درجه سانتیگراد بوده است.

 

همچنین آسمان امروز یکشنبه شهرستان مشهد، قسمتی ابری تا ابری با احتمال بارش و مه آلود بعدازظهر وزش باد پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد در گرم ترین زمان ۱۰ درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به ۲ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

کد خبر 998365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha