ترور شهید فخری‌زاده برگ سیاهی در دفتر دشمنان جمهوری اسلامی ایران است

حجت‌الاسلام موسوی گفت: ترور و به شهادت رساندن دکتر محسن فرخی‌زاده این دانشمند بزرگ برگ سیاه دیگری در دفتر ننگین دشمنان کوردل جمهوری اسلامی ایران رقم زد.

حجت‌الاسلام«سیدهادی موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با اشاره به شهادت دانشمند برجسته ایران شهید «محسن فخری‌زاده» اظهار کرد: تلاشهای چندین ساله این مدیر و دانشمند عزیز در عرصه صنایع دفاعی و موشکی و همچنین مقابله با بیماری کرونا گویی ایشان را لایق شهادت و این سرزمین را دلسوخته و محزون در غم از دست دادن چنین مجاهدان ارزشمندی کرد.

 

امام جمعه ماسال افزود: میراث گران‌بهایی که شهید فخری‌زاده پس از سه دهه مجاهدت پرثمر و گرانبها در مرزهای دانش دفاعی از خود به‌جا گذاشت باعث برتری‌های راهبردی فراوان برای نظام اسلامی شد و این خدمات بی‌بدیل همچون سرمایه‌ای سترگ در اختیار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه اگر تا دیروز جمع اندکی شهید فخری‌زاده را می‌شناختند امروز نه تنها ایران اسلامی، که جهان خسته از ظلم و ستم او را شناختند گفت: علم و دانش مانده از او دست به دست در جهان خواهد چرخید و خون او همراه با تراوش‌های مغز متفکرش به آن چنان بمبی تبدیل خواهد شد که دیّاری از این جنایتکاران را باقی نگذاشته و ریشه استکبار را خواهد خشکاند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه ترور و به شهادت رساندن این دانشمند بزرگ برگ سیاه دیگری در دفتر ننگین دشمنان کوردل جمهوری اسلامی ایران رقم زد تصریح کرد: جنایتکاران صهیونیست و همدستان دور و نزدیکشان غافلند که تلاش برای ایجاد توقف در مسیر بالندگی علمی و فتح قله‌های دانش ایران اسلامی راه به جایی نخواهد برد و بدون شک کارنامه درخشان و سراسر شور و حماسه این دانشمند برجسته الگوی بارز شجاعت، اخلاص، ایمان و ایثار برای نسل جوان امروز و فردای ایران بزرگ خواهد بود.

 

امام جمعه ماسال خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت «محسن فخری‌زاده» رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، جامعه علمی کشور، وزارت دفاع و مردم شریف ایران تسلیت عرض کرده، از درگاه باری تعالی علو درجات بیشتر برای آن شهید والا مقام و صبر و شکیبایی برای خانواده بزرگوار این شهید خواستارم.

 

 

 

کد خبر 998375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha