ضدعفونی مسجد امام حسن مجتبی(ع) به همت بچه های کانون شهید هدایتی

قنبرزاده از ضدعفونی روزانه مسجد امام حسن مجتبی(ع) به همت بچه های کانون شهید هدایتی در جهت تامین سلامت مردم خبرداد.

«سلمان قنبرزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اقدامات این کانون در قطع زنجیره ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه مخاطب کانون اظهارکرد: به همت جوانان عضو کانون، مسجد بزرگ امام حسن مجتبی(ع) ضدعفونی می‌شود تا خطر ابتلا به کووید ۱۹ را کاهش دهد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هدایتی رشت با اشاره به ارائه آموزش‌های بهداشتی به اعضای کانون گفت: شیوه‌نامه‌های بهداشتی و لزوم رعایت این دستورات به جهت ریشه‌کن شدن کروناویروس به اعضای کانون آموزش داده می‌شود.

 

وی با اشاره به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی جهت حضور نمازگزاران در کانون از تهیه و پخش بروشور متناسب با ایام مذهبی در میان نمازگزاران خبر داد.

 

قنبرزاده با بیان اینکه جهاد جهت مقابله با کووید ۱۹ در کانون شهید هدایتی ادامه دارد تصریح کرد: جمع‌آوری کمکهای مردمی جهت تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا از دیگر اقدامات این کانون است.

 

وی با بیان اینکه فعالیت‌های مسجد امام حسن مجتبی (ع) رشت در فضای مجازی نیز دنبال می‌شود خاطرنشان ساخت: با بهره‌گیری از فضای مجازی و ایجاد کانال کانون شهید هدایتی در شبکه‌های اجتماعی به اجرای فعالیت‌های فرهنگی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی پرداختیم تا از فرصت فضای مجازی برای توسعه فعالیت‌های کانونی بهره گیریم.

کد خبر 998401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha