برخورداری ۱۲۲ هزار دانش آموز فارس از مهارت های زندگی در تشکل «پیشتازان فارس»

اسماعیلی گفت: تا کنون ۱۲۲ هزار دانش آموز استان فارس در تشکل «پیشتازان فارس» جذب شده اند و از آموزش های مهارت های زندگی به صورت مجازی برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امید اسماعیلی»، امروز (یکشنبه 9 آذر) از جذب بیش از 120 هزار دانش آموز استان فارس در تشکل «پیشتازان فارس» خبر داد و به صورت مجازی به خبرنگاران گفت: تا کنون 122 هزار دانش‌آموز و 9 هزار مدیر و مربی جذب این تشکل شده اند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس افزود: سال گذشته تعداد دانش آموزان جذب شده در این تشکل 117 هزار نفر بود که امسال به 122 هزار نفر افزایش یافته است.

وی با اشاره به ارائه آموزش های غیر حضوری در شیوع کرونا بیان کرد: در سال تحصیلی 1400-1399 سازمان دانش‌آموزی فارس با استفاده از فضای مجازی به تولید محتوای آموزشی برای ارائه آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان پرداخته است.

اسماعیلی ادامه داد: این محتواها در زمینه صرفه جویی، روش‌های صحیح کمک به یکدیگر، دین مداری و مسئولیت پذیری و ...  با بیان شیوای مربیان کارآزموده تولید شده است.

وی با اعلام ایجاد فرصت مجدد ثبت نام در تشکل «پیشتازان فارس» عنوان کرد: از روز 3 آذر سامانه جذب به مدت پنج روز باز شد تا دانش‌آموزان و مربیان علاقمند به عضویت این تشکل درآیند.

خاطر نشان می شود، اعضا و علاقندان با ورود به شبکه «شاد» و جستجوی «پیشتازان فارس» یا pishtazanfars از محتواهای کانال بهره مند شوند.

کد خبر 998404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha