خودسازی و انسان سازی مهمترین شاخصه فعالیت در گروه های جهادی است

بابایی با اشاره به اهمیت فعالیت گروه های جهادی در مناطق محروم گفت: خودسازی و انسان سازی مهمترین شاخصه فعالیت در گروه های جهادی است.

«بابایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص فعالیت گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) مسجد جامع رجایی شهر کرج گفت: این گروه جهادی زیر نظر پایگاه قرارگاه شهید جهازی در مسجد جامع رجایی شهر فعالیت می کند.

 

مدیر گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) مسجد جامع رجایی شهر کرج افزود: این گروه جهادی طی سال های جاری در جریان سیل سر پل ذهاب با هدف خدمات ساختمانی و در جریان زلزله کرمانشاه در زمینه پخت و توزیع غذا فعالیت داشت.

 

 

به گفته بابایی، شاخص ترین کارهای صورت گرفته در گروه جهادی، خودسازی و انسان سازی است که به این منظور هدف و جریان فعالیت ها را با رویکرد ارتقاء صفت های الهی در میان نیروهای جهادی انجام شده است.

 

وی با اعلام خبر ساخت و تکمیل مدرسه ای در یکی از روستاهای سیستان و بلوچستان به نام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: گروه های جهادی همواره به قصد فی سبیل الله و برای رضای خدا پا در عرصه خدمت رسانی به محرومان گذاشته اند.

 

 

مدیرگروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) مسجد جامع رجایی شهر کرج اظهار کرد: این عزیزان در گروه های جهادی بدون هیچ چشم انداز مادی در زمینه مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان و ... فعالیت انجام دادند. 

 

بابایی در پایان با اشاره به توزیع بسته های معیشتی و حمایتی در جریان رزمایش مواسات و همدلی بیان کرد: در جریان مقابله با کرونا ضدعفونی در مناطق محروم استان و توزیع ۸۵ بسته معیشتی به ارزش مبلغ ۵۵۰ تومان در میان خانواده های آسیب دیده از کرونا انجام شد. 

 

 

کد خبر 998426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha