استفاده از جنتکس منطقه آزاد اروند برای تخلیه آب های روان ناشی از بارندگی در آبادان

مهران فر از تخلیه و انتقال آب های روان ناشی از بارندگی اخیر با استفاده از جنتکس شهری سازمان منطقه آزاد اروند در سطح شهر آبادان خبر داد.

«مصطفی مهران فر» ظهر امروز (یکشنبه ۹ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از دریافت یک دستگاه جنتکس شهری از سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد و اظهار کرد: با پیش بینی بارندگی و احتمال آبگرفتگی در سطح شهر آبادان، سازمان منطقه آزاد اروند یک دستگاه جنتکس شهری را در راستای دفع و انتقال آب های روان تهیه و در اختیار آبفا آبادان قرار داد.

 

مدیر امور آبفا منطقه آبادان، با بیان اینکه در حال حاضر این جنتکس تنها دستگاه خدمات رسان مستقر در آبادان است افزود: خوشبختانه این دستگاه توانسته مشکلات عدیده ای را در دفع آب های سطحی و فاضلاب سطح شهر آبادان مرتفع کند.

 

وی ضمن قدردانی از سازمان منطقه آزاد اروند و معاونت فنی و زیربنایی این سازمان در تهیه این دستگاه جنتکس شهری تصریح کرد: در تلاش هستیم معضل آبگرفتی و آب های سطحی متاثر از بارش باران را به سرعت برطرف کنیم.

 

مهران فر تاکید کرد: قطعا اگر این دستگاه در اختیار آبفا آبادان قرار نمی گرفت با بحران شدیدتری در زمینه آبگرفتگی روبه رو می شدیم.

 

کد خبر 998460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha