علم‌آموزی ۱۲ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان سمنان برنامه ریزی شد

دستورانی از واگذاری ۱۰ هکتار زمین برای آغاز ساخت دانشگاه فرهنگیان سمنان خبردادو گفت: علم‌آموزی ۱۲ هزار دانشجو در این دانشگاه برنامه‌ریزی‌شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «محمد دستورانی» در جلسه ویدئو کنفرانسی هیئت‌امنای دانشگاه فرهنگیان استان سمنان با اشاره به موافقت واگذاری ۱۰ هکتار زمین برای آغاز ساخت‌وساز دانشگاه جامع فرهنگیان استان سمنان گفت: در طرح جدید جامع دانشگاه فرهنگیان استان سمنان برای علم‌آموزی افزون بر ۱۲ هزار دانشجو و مهارت آموز برنامه‌ریزی‌شده است.

 

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه تشکیل کمیته فرهنگی، اجتماعی دانشگاه فرهنگیان با توجه به شیوع کرونا ویروس و توجه به‌سلامت روحی فرهنگیان، دانشجویان و دانش آموزان در دستور کار است اضافه کرد: در حال حاضر یک هزار مهارت آموز و دانشجو در دانشگاه فرهنگیان استان سمنان در حال علم‌آموزی هستند.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان نیز در این جلسه  با تأکید براینکه دانشگاه فرهنگیان به‌عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مرکز آموزش عالی حوزه تربیتی و پرورش باید سهم و نقش خود را در حوزه اجتماعی ایفا کند ادامه داد: در شرایط کنونی و شیوع کرونا ویروس در جامعه، به نظر می‌رسد دانشگاه فرهنگیان در کنار مسائل فیزیکی و کالبدی باید به فکر حوزه‌های محتوایی و روحی هم باشد، خاطرنشان کرد: امروز معلمان باید روش مواجهه بادانش آموزان در فضای مجازی را بدانند، با موضوع تاب‌آوری اجتماعی آشنا باشند و در مدیریت بحران و کاهش استرس دانش آموزان نقش داشته باشد.

 

«امیربینایی» اضافه کرد: به‌طورقطع در دوران پساکرونا، معضلات روحی، روانی، جسمی، اسکلتی، اخلاقی، رفتاری دامن خانواده، جامعه و نظام آموزشی را خواهد گرفت و از الآن باید فکری به حال دانش آموزان کنیم و این امر مستلزم آموزش معین و کادر آموزشی غنی است.

کد خبر 998469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha