رفع مشکلات زیرساختی پروژه دانشگاه فرهنگیان سمنان در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد

آشناگر با تأکید بر اینکه تخصیص زمین به پروژه دانشگاه فرهنگیان باید بر اساس قانون و واقعیت باشد گفت: رفع مشکلات زیرساختی این پروژه در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «علیرضا آشناگر» در جلسه ویدئو کنفرانسی هیئت‌امنای دانشگاه فرهنگیان استان سمنان ضمن بیان اینکه تخصیص زمین به پروژه احداث دانشگاه جامع فرهنگیان استان باید بر اساس قانون و واقعیت باشدگفت: مسئولان از هرگونه کمک برای تقویت دانشگاه فرهنگیان دریغ نکنند.

 

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم رفع مشکلات زیرساختی این پروژه ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان استان سمنان ظرفیت خوبی برای آموزش‌وپرورش نیروهای انسانی کاربلد و خلاق دارد که باید در زمینه‌های مختلف برای تقویت آن تلاش کرد.

 

وی با اشاره به‌ضرورت افزایش ارتباط دانشگاه فرهنگیان با کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی در چارچوب قانون و اختیار برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و رفع مشکلات زیرساختی دانشگاه فرهنگیان استان تلاش کنند.

 

آشناگر گفت: راه‌اندازی این پروژه تحول عظیمی را در رونق علم و تربیت و تعالی معلمان و جامعه فرهنگیان استان سمنان ایجاد می‌کند.

کد خبر 998475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha