اجرای ۵۰ پروژه در روستاهای فاقد دهیاری شهرستان اندیمشک

جهانگیری از اجرای بیش از ۵۰ پروژه در زمینه‌های مختلف در روستاهای فاقد دهیاری شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با رقم اعتباری قابل توجهی اجرا و زیرساخت‌های این روستاها متحول شده است.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از اجرای بیش از ۵۰ پروژه در زمینه‌های مختلف در روستاهای فاقد دهیاری شهرستان اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: این پروژه‌ها با رقم اعتباری قابل توجهی اجرا و زیرساخت‌های این روستاها متحول شده است.

 

فرماندار اندیمشک افزود: این طرح‌ها شامل مسیر شکافی، بهسازی سرچشمه و احداث منبع آب، آبرسانی، احداث پایه‌های روشنایی (برج نوری)، اصلاح شبکه برق، بهسازی روستاها، تکمیل مسجد، تعیین حریم و محدوده روستاها و اجرای آسفالت بوده‌اند.

 

وی اذعان کرد: در راستای توسعه امکانات و خدمات‌رسانی شایسته به روستاها و مناطق کم‌برخوردار شهرستان اندیمشک، طی سال‌های اخیر خدمات ارزنده‌ای انجام شده است.

 

جهانگیری با اشاره به اجرای ده‌ها طرح بزرگ عمرانی در بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک تصریح کرد: با اجرای پروژه‌های بزرگ در بخش الوارگرمسیری، بخشی از دغدغه‌های ساکنین مرتفع شده است.

 

وی عنوان کرد: اجرای طرح‌های مختلف آبرسانی، بهسازی و ساماندهی جاده‌ها، اجرای طرح‌های مخابراتی، اجرای طرح‌های مختلف آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، بهداشت و درمان، اجرای طرح‌های فرهنگی، برق‌رسانی و اصلاح شبکه و سایر طرح‌های محقق شده در بخش الوارگرمسیری طی سال‌های اخیر نشان دهنده اهتمام مسئولان شهرستان اندیمشک برای توزیع عادلانه خدمات و امکانات است.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه با اجرای طرح‌های مختلف در شهرستان اندیمشک شاهد جهش بسیار خوبی در بخش‌های مختلف بوده‌ایم بیان کرد: تلاش جهادی برای تحقق گام‌های بزرگ دیگری نیز ادامه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: عزم مسئولین شهرستان اندیمشک تسریع در روند توسعه این منطقه است و در این راستا چشم‌انداز پنج ساله شهرستان نیز تدوین و برای تحقق آن برنامه‌ریزی شده است.

 

کد خبر 998477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha