تفاهم نامه طرح آموزش تخصصی سواد رسانه‌ای در خراسان جنوبی امضا شد

تفاهم نامه آموزش تخصصی سواد رسانه‌ای بین سازمان فضای مجازی بسیج سپاه انصارالرضا (ع) و اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سجاد رضایی» ظهر امروز (۹ آذر) در مراسم امضای تفاهم‌نامه سازمان فضای مجازی بسیج سپاه انصارالرضا(ع) و اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در زمینه آموزش تخصصی سواد رسانه‌ای و ایجاد محتوای جذاب و اثرگذار اظهار کرد: امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که با آماج بسیاری از رسانه‌ها مواجه هستیم که سعی دارند بر افکار جامعه مدیریت داشته باشند بنابراین نیاز است مردم جامعه نسبت به این برنامه‌ریزی واکسینه شوند.  

 

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در حال حاضر نیازمند نهضتی برای ارتقاء سواد رسانه‌ای جامعه هستیم، گفت: متأسفانه امروز در حوزه سواد رسانه‌ای  ضعف جدی مشاهده می شود و عموم مردم نسبت به این حوزه مشکل دارند.

 

 

رضایی با اشاره به ضرورت اقدام همه جانبه و شکل گیری نهضت سواد رسانه‌ای، بیان کرد: در این راستا با همکاری سازمان بسیج برای چهار هزار و ۱۵۰ نفر مخاطب اولیه آموزش‌های فضای مجازی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه ۴۶۰ مدرس سواد رسانه‌ای در استان خراسان جنوبی آموزش های لازم را فرا گرفتند، افزود: همچنین ۱۴هزار و ۸۰۰ نفر مخاطب کلاس‌های آنلاین ما بودند که از محتوای این کلاس‌ها بهره شدند.

 

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به برگزاری ۲۰۰ کلاس مجازی آنلاین در سال جاری اشاره کرد و گفت: باید سایر سازمان‌ها نیز در این حوزه مهم تاثیرگذار ورود پیدا کنند.

 

رضایی با اشاره امضای تفاهم‌نامه سازمان فضای مجازی بسیج سپاه انصارالرضا(ع) با اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در زمینه آموزش تخصصی سواد رسانه‌ای و ایجاد محتوای جذاب و اثرگذار، ادامه داد: آموزش سواد رسانه‌ای و انتقال مفاهیم و دانش تخصصی و آموزش تخصصی تولید محتوا در بستر فضای مجازی از جمله سرفصل‌های این تفاهم نامه است.

 

رضایی تأکید کرد: امروزه فعالین رسانه ای معاند و ضد انقلاب تلاش می‌کنند مردم را نسبت به نظام و اصل اسلام بدبین کنند و همه ما وظفه داریم مردم را در مقابل این موارد آگاه کنیم و سواد رسانه‌ای آنان را  تقویت کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در این مراسم آموزش رسانه و سواد رسانه ای را یک ضرورت دانست و گفت: امیدواریم با اجرای این تفاهم نامه بتوانیم جنبش خوبی را در حوزه سواد رسانه داشته باشیم.

 

حجت الاسلام «احمد رضایی» به جنگ رسانه ای دشمن بر علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: باید با آموزش به فرزندان و تربیت سرباز برای پیروزی در میدان جنگ رسانه ای دشمن تلاش کنیم.

 

وی در  پایان با محکومیت ترور شهید فخری زاده، تأکید کرد: شخصیت این شهید دانشمند هسته ای کشور بُرد جهانی دارد و افکار زیادی را متوجه خود می‌کند.

کد خبر 998478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha