بودجه عمرانی استان لرستان در سال۱۴۰۰ افزایش یافت

خادمی از افزایش رقم بودجه لرستان در سال ۱۴۰۰ خبرداد و گفت: بودجه عمرانی اختصاصی به استان از ۳۲۷ میلیارد تومان در سال‌جاری با رشد ۸۰ درصدی به ۶۲۱ میلیارد تومان برای سال آینده افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سیدموسی خادمی» امروز(9 آذر) درجلسه ویدئو کنفرانس شورای برنامه‌ریزی و توسعه، اظهار داشت: رقم بودجه استان لرستان در سال 1400 افزایش قابل توجهی داشته است.

 

استاندار لرستان افزود: مجموع اعتبارات عمرانی و جاری استان در سال آینده با پیگیری های انجام شده افزایش یافته است.

 

وی  بیان کرد: اعتبارات جاری استان در سال ۹۹ معادل ۴۰۷ میلیارد تومان بود که برای سال آینده با رشد ۶۵.۷ درصدی به ۶۲۴ میلیارد تومان رسیده است.

 

خادمی افزایش اعتبارات استان در سال ۱۴۰۰ را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: همچنین با پیگیری های به عمل آمده علاوه بر اعتبارات ابلاغی از محل پیوست های قانون بودجه، در ردیف عمرانی و ردیف دیگری تحت عنوان توازن، منابعی تامین شده است که به استان ابلاغ می شود.

 

وی اذعان داشت: در حوزه پروژه های نیمه تمام استان نیز، طرح هایی با پیشرفت فیزیکی بالاتر در اولویت تخصیص بودجه قرار می گیرند و عملیات تکمیل آنها اجرایی می شود.

 

خادمی همچنین در خصوص پروژه آزادراه خرم‌آباد به اراک خاطرنشان کرد: به احتمال بسیار این پروژه تا پایان سال تکمیل می شود که البته در صورت بروز مشکل از جانب معارضین محلی، در نهایت خرداد سال آینده بهره‌برداری خواهد شد.

 

استاندار لرستان اظهار کرد: تمامی منابع مالی این پروژه تامین شده و عملیات اجرایی آن با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا (ص) به خوبی در حال انجام است.

 

کد خبر 998486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha