اپلیکیشن « اقرأ وارقَ»یک  برنامه یکپارچه برای علاقه مندان به قرآن کریم

اپلیکیشن « اقرأ وارقَ» (بخوان و اوج بگیر) را یک برنامه یکپارچه است که زیبایی طراحی و سهولت استفاده را در یکدیگر ادغام کرده است

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  الکفیل، اپلیکیشن « اقرأ وارقَ» (بخوان و اوج بگیر) را که واحد قرآنی وابسته به بخش ارشاد دینی بانوان در آستان مقدس حضرت عباس(ع) آن را راه اندازی کرده است، یک برنامه یکپارچه است که زیبایی طراحی و سهولت استفاده را در خود جمع کرده است.

 

این اپلیکیشن به کاربر این امکان را می دهد که علاوه بر اطلاعات فقهی و آموزشی برگرفته از کتاب الهی، ختم قرآن کریم نیز انجام دهد.

 

این اپلیکیشن به منظور تقویت رابطه با قرآن کریم برای تلاوت و تدبر طراحی شده است. این اپلیکیشن برای کاربران خود یک قرآن قابل حمل است که حمل آن در هرکجا آسان است و شامل صدا و تصویری از آیات کلام الله مجید است.

 

مشارکت در ختم قرآن گروهی از مناطق مختلف جهان، اطلاعات فقهی، تفسیری و آموزشی که قاری از طریق آن می تواند تلاوت صحیح را بیاموزد، مشارکت 150 نفر در ختم قرآن روزانه در طول پنج ماه و امکان شرکت دوباره در ختم قرآن در هر زمان دیگر از جمله خدمات این اپلیکیشن است.

 

این اپلیکشین روی تلفن های همراه مجهز به سیستم عامل اندروید و سیستم عامل ios می تواند فعال شود. الکفیل برای کاربران امکان بارگیری این اپلیکیشن را بر روی این دو سیستم عامل فراهم کرده است تا کاربران براساس سیستم عامل تلفن همراه خود آن را بارگیری کنند.

 

کد خبر 998491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha