۱۱ تن مرغ گرم در انزلی توزیع شد

میرغضنفری گفت: ۱۱ تن مرغ گرم کشتار روز با نرخ مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در مرغ فروشی های شهرستان انزلی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسماعیل میرغضنفری» امروز( یک‌شنبه، 9 آذر) در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع ۱۱ تن مرغ گرم کشتار روز با نرخ مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در مرغ فروشی های شهرستان اظهارداشت: این مقدار مرغ با با توجه به نیازسنجی و پراکندگی جغرافیایی در سطح شهرستان انزلی توزیع شد.

 

فرماندار انزلی یادآور شد: این شهرستان به هنگام ورود گردشگر به ۱۸ تن مرغ و در روزهای عادی به ۱۲ تن مرغ نیاز دارد در حالیکه ماه‌های گذشته عرضه مرغ در شهرستان حدود پنج تا ۱۰ تن مرغ بود.

 

وی تعداد مرغ فروشی‌های این شهرستان را حدود ۹۶ مرغ فروشی اعلام کرد و افزود : در روزهای آیینده نیز همین مقدار مرغ در این شهرستان توزیع خواهد شد و امیدواریم با رایزنی های انجام شده با مسئولان استانی این شهرستان بتواند به حد نصاب سقف مورد نیاز روزانه ۱۸ تن برسد .

 

میرغضنفری همچنین از جریمه ۲۰۰ میلیون ریالی پنج واحد پخش عمده مرغ در انزلی نیز خبر داد و گفت: ماه گذشته ۲۰ واحد مرغ فروشی متخلف در انزلی شناسایی شدند و پرونده این واحدهای متخلف در دست بررسی است.

 

وی به توزیع ۹ تن روغن سرخ کردنی ۹۰۰ گرمی در فروشگاه‌های بزرگ با قیمت هفت هزار و ۵۰۰ تومان در روزهای اخیر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: مرحله اول سهمیه روغن تخصیصی مردمی شهرستان بندرانزلی ۳۰ تن بود که از این مقدار ۱۲ تن جذب و در سطح شهر و روستا توزیع شد.

 

فرماندار انزلی خاطر نشان کرد: به‌زودی کمبود روغن در بازار با ورود همین مقدار و ۶۸ تن روغن صنفی صنعتی (حلب های ۱۶ کیلویی)، رفع شده و در اتحادیه های ذیربط مانند اتحادیه شیرینی فروشی‌ها، ساندویچی‌ها و رستوران‌ها توزیع می شود.

کد خبر 998492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha