جمعیت هلال احمرگیلان برای خدمات رسانی به مردم آمادگی کامل دارد

غلامی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آمادگی کامل برای خدمات رسانی به هموطنان برخوردارند، گفت: برای طرح زمستانه انباری های جمعیت هلال احمر گیلان تجهیز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«سیاوش غلامی» امروز(یکشنبه، ۹ آذر) در جریان بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر این شهرستان در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آمادگی کامل برای خدمات رسانی به هموطنان برخوردارند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان به واقع شدن گردنه برف گیر حیران در شهرستان آستارا اشاره کرد و افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر در کنار سایر نیروهای امدادی در این گردنه آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

 

وی از تجهیز پایگاه امداد و نجات جاده ای صیادلر به آمبولانس و خودروی ست نجات برای رهاسازی خبر داد و تصریح کرد: همه پایگاه های امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر گیلان در استان به تجهیزات و وسایل اسکان اضطراری مجهز هستند.

 

غلامی با اشاره به اینکه در طرح زمستانی پست های موقت نیز به منظور تسهیل خدمات رسانی به مردم فعال می شوند، گفت: برای طرح زمستانه انباری های جمعیت هلال احمر گیلان تجهیز شده است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از اختصاص سه خودروی کامیونت از سوی سازمان امداد و نجات کشور به این جمعیت در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم خبر داد و افزود: این دستگاه ها در شرق، غرب و مرکز استان مستقر شده اند.

 

وی تصریح کرد: ارزش هر سه کامیونت ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است که در اختیار جمعیت هلال احمر گیلان قرار گرفته است.

 

غلامی از مجهز شدن همه شهرستان های گیلان به قایق های جیمینی خبر داد و افزود: در شرایط بحرانی و سیلاب این قایق ها به کار گرفته می شوند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان اظهارکرد: ارزش هر قایق جیمینی موتور دار ۵۰۰ میلیون تومان است.

 

غلامی به اجرای طرح ناظران سلامت توسط جمعیت هلال احمر در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اشاره کرد و گفت: این طرح در استان گیلان آغاز شده و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اجرایی می شود.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان اضافه کرد: در قالب این طرح جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر آموزش های لازم را از پرسنل بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان فرا گرفته و به صنوف مختلف توصیه های بهداشتی را با هدف پیشگیری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ارائه می دهند.

 

غلامی با بیان اینکه در اجرای طرح ناظران سلامت روزانه ۲۰۰ تیم ۲ نفره فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: در قالب اجرای این طرح در شهرستان آستارا ۱۰ تیم فعالیت دارند.

کد خبر 998500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha