نیروهای هلال احمر و راهداری از آمادگی کامل برخوردار باشند

اکبری مقدم گفت: نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین نیروهای امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر باید از آمادگی کامل در خدمات رسانی به مردم برخوردار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«علی اوسط اکبری مقدم» امروز (یکشنبه، ۹ آذر) در جریان بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده ای صیادلر و راهدارخانه بهارستان این شهرستان در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: با هدف آگاهی از میزان آمادگی نیروهای امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر و راهداری آستارا در محور مواصلاتی و کوهستانی آستارا به اردبیل بازدید کردم.

 

معاون عمرانی استانداری گیلان به آغاز فصل سرما اشاره کرد و افزود: نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین نیروهای امداد و نجات جاده ای جمعیت هلال احمر باید از آمادگی کامل در خدمات رسانی به مردم برخوردار باشند.

 

وی با بیان اینکه در محور کوهستانی آستارا به اردبیل شاهد بارش برف و باران در طول فصل زمستان خواهیم بود، تصریح کرد: نیروهای هلال احمر و راهداری در صورت بسته بودن مسیر به علت بارش برف نسبت به بازگشایی در سریعترین زمان ممکن اقدام کنند.

 

اکبری مقدم با اشاره به اینکه راهداران در محور کوهستانی آستارا به اردبیل حضور شبانه روزی دارند، گفت: به میزان کافی نمک و ماسه در راهدارخانه بهارستان دپو شده است.

 

معاون عمرانی استانداری گیلان ابراز امیدواری کرد با تلاش راهداران و سایر نیروهای امدادرسان در زمستان امسال در محور آستارا به اردبیل مشکلی نداشته باشیم.

 

وی اضافه کرد: سال گذشته علی رغم بارش های شدید در محور آستارا به اردبیل، با حضور شبانه روزی نیروهای امداد و نجات جاده ای هلال احمر و راهداری آستارا، شاهد ارائه خدمات بسیار خوب به مترددین و همچنین بازگشایی جاده های پر از برف بودیم.

 

اکبری مقدم به فعالیت شبانه روزی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با تجهیزات کامل در محور مواصلاتی آستارا به اردبیل اشاره کرد و افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر در صورت وقوع حادثه با حضور در محل وقوع به آسیب‌ دیدگان خدمات امدادی مورد نیاز را ارائه می‌دهند.

 

معاون عمرانی استاندار گیلان با اشاره به دیدار با مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در محل فرمانداری آستارا، خاطرنشان کرد: لایروبی بندر آستارا در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت و امیدواریم در آینده نزدیک نسبت به لایروبی بندر آستارا اقدام شود تا کشتی ها بتوانند با ظرفیت مطلوب وارد این بندر شده و نسبت به تخلیه و بارگیری کالا اقدام کنند.

 

کد خبر 998508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha