اعمال قانون ۸۰۰ خودرو با جریمه ۲۰۰ هزارتومانی در گلستان/ کشف ۴۸ فقره احتکار در استان

دادگر گفت: از ابتدای آذر تاکنون ۸۰۰ خودرو با جریمه۲۰۰ هزار تومانی، ۳۰۰ خودرو با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۲۰۰ خودرو نیز با جریمه یک میلیون تومانی اعمال قانون شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد فاضل سعید دادگر» شامگاه امروز (یکشنبه 9 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در طول هشت ماه گذشته یک هزار و 444 فقره پرونده در پلیس امنیت اقتصادی استان گلستان تشکیل شده است.

 

فرمانده نیروی انتظامی گلستان ادامه داد: 293 میلیارد ریال برآورد ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده توسط همکاران ما در پلیس امنیت اقتصادی استان گلستان در طول هشت ماه گذشته است.

 

دادگر یادآور شد: 27 فقره پرونده رفع تصرف در طول هشت ماه گذشته تشکیل شده است و براثر رسیدگی به این پرونده ها 201 هزار و 89 متر عرصه رفع تصرف شده است و ارزش ریالی آن 158 میلیارد و 684 میلیون تومان برآورد می شود و 45 نفر نیز در این زمینه دستگیر شدند.

 

وی گفت: در طول هشت ماه گذشته 48 فقره احتکار در سطح استان گلستان کشف شد که برآورد کالاهای کشف شده بیش از 38 میلیارد و 760 میلیون تومان است و در این رابطه 40 نفر نیز  دستگیر شدند.

 

فرمانده نیروی انتظامی گلستان ابراز داشت: 37 درصد در وقوع سرقت منزل، هشت درصد در وقوع سرقت مغازه، 37 درصد در وقوع سرقت قطعات خودرو، 34 درصد  در وقوع سرقت کیف قاپی و 71 درصد در وقوع سرقت جیب بری  در طول هشت ماه گذشته کاهش داشتیم.

 

دادگر به طرح محدود هوشمند پیشگیری و مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: از ابتدای آذر با همکاری خوب مردم ۴۰ درصد تردد در سطح جاده های استان کاهش داشته و همچنین ۸۰۰ خودرو با جریمه۲۰۰ هزار تومانی،  ۳۰۰ خودرو با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۲۰۰ خوردو نیز با جریمه یک میلیون تومانی اعمال قانون شدند.  

 

کد خبر 998548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha