صدور کشاورز کارت در راستای حمایت از کشاورزان گلستانی

صیادی از صدور کشاورز کارت و اعطای تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال به کشاورزان گلستانی برای خرید نهاده های مورد نیاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «وحید صیادی» شامگاه امروز (یکشنبه 9 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حمایت از کشاورزان به منظور خرید نهاده های مورد نیاز کشاورزی کشاورز کارت در نظر گرفته شده است.

 

مدیر شعب بانک کشاورزی گلستان ادامه داد: امسال شاهد افزایش قیمت نهاده های کشاورزی مثل کود و سم بودیم و در راستای حمایت از کشاورزان این تسهیلات در نظر گرفته شده است و کشاورزان می توانند پس از انعقاد قرارداد کشت و انجام بیمه محصول نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

 

صیادی با بیان اینکه کارمزد این تسهیلات 12 درصد است، تاکید کرد: به ازای هر هکتار دو میلیون تومان و برای هر کشاورز تا سقف 20 میلیون تومان تسهیلات از طریق کشاورز کارت در نظر گرفته شده است تا کشاورزان بدون هیچ دغدغه ای بتوانند نسبت به خرید نهاده های مورد نیاز اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه بازپرداخت این تسهیلات پس از برداشت محصول کشاورزی در نظر گرفته شده است،  افزود: کشاورز کارت بانک کشاورزی برای محصولات گندم، جو و کلزا در نظر گرفته شده است و استان گلستان یک استان پیشرو در ارائه پرداخت این تسهیلات به شمار می رود.

کد خبر 998555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha