دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد نیازمند گوشی هوشمند 

علی رئیسی گفت: ۴۸۰ دانش آموز و ۳۶۰ دانشجوی تحت حمایت این نهاد کمیته امداد شهرستان برای استفاده از کلاس های آموزشی آنلاین نیازمند گوشی هوشمند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «علی رئیسی» با بیان این مطلب که ۸۴۰ دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت قرار دارند، گفت:۴۸۰ دانش آموز و ۳۶۰ دانشجوی تحت حمایت این نهاد کمیته امداد شهرستان برای استفاده از کلاس های آموزشی آنلاین نیازمند گوشی هوشمند هستند.


 

 

 





رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت افزود: تاکنون با کمک خیرین ۹۰ دستگاه گوشی هوشمند به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد اهدا شده است اما تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان برای ادامه تحصیل نیازمند گوشی هوشمند هستند.


 

 





وی ابراز کرد: از خیرین و نیکوکاران درخواست داریم ما را در تامین گوشی ‌هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک و یاری کنند.



 

 



 رئیس کمیته امداد شهرستان جیرفت در خاتمه عنوان کرد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند در راستای کمک به تحصیل آنلاین دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند و نیز تامین تجهیزات لازم برای آنها کمک‌های خود را از طریق کمیته امداد این شهرستان و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.

کد خبر 998561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha