کرونا جان  ۶ هم استانی دیگر را گرفت

رئیس علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ هم استانی به علت ابتلا به ویروس کرونا، جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان کرونای استان به ۳۲۱ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز یکشنبه (۹ آذر) «پرویز یزدان پناه» گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، متاسفانه ۶ هم استانی به علت ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان کرونای استان به ۳۲۱ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، تصریح کرد: هم اکنون ۴۰۶ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۷۷نفر مبتلای قطعی و ٣٠ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. 

وی افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۱۶۱۷۲ مورد گزارش شده است.

یزدان پناه اظهار کرد: با توجه به بارندگی در استان، تعداد نمونه های انجام شده کم بوده است و از ۱۰۲ نمونه دریافت شده، بیشترین موارد مربوط به بویراحمد و دنا می باشد.

وی افزود: به رغم تمامی تلاش ها و زحمات طاقت فرسای پرسنل درمانی استان در رسیدگی و درمان بیماران و فعالیت های ارزشمند آنها در کنترل و مهار این بیماری خطرناک، متاسفانه شاهد این هستیم که درصد مبتلایان به این بیماری رشد فزاینده ای دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: از عموم مردم شریف استان عاجزانه تقاضا داریم ضمن رعایت موازین و‌ دستورالعمل های بهداشتی و با استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی کننده، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی، ما را در کنترل این بیماری مرگبار یاری کنند.

 

کد خبر 998567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha