موضوعات مرتبط با اقتصاد، اشتغال و فضاهای سکونتی باید در اولویت قرار بگیرد

میرجعفریان با بیان اینکه شناخت و استفاده بهینه از امکانات و پتانسیل‌های استان در راستای رونق بخشی به اقتصاد، اشتغال و برنامه ریزی اسکان از اولویت‌های کارگروه زیربنایی است، گفت:موضوعات مرتبط با اقتصاد، اشتغال و فضاهای سکونتی باید در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید کمال ‌الدین میرجعفریان» عصر( ۹ آذر) در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان با بیان اینکه زمان پاسخ به استعلامات باید کوتاه و به حداقل برسد، گفت: تسریع و روان سازی امور با رعایت ضوابط و مقررات و اقدامات به موقع باید در دستور کار قرار بگیرد و مشکلات و مسائل را واقع بینانه رصد و برای رفع آنها تلاش کنیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی افزود:مشکلات مالی، وقفه ‌ای در خدمات ما ایجاد نخواهد کرد و ما می‌توانیم این شرایط سخت را با روحیه جهادی و با تلاش مضاعف پشت سر بگذاریم همچنین موضوعات مرتبط با اقتصاد، اشتغال و فضاهای سکونتی باید در اولویت دستور کارهای کارگروه قرار بگیرد.

 

میرجعفریان با تاکید بر اینکه زیرساخت‌ها را برای فعالیت‌ها در کارگروه آماده می‌کنیم، عنوان کرد: هماهنگی بین دستگاهی باید تسریع و افزایش یابد تا زمان پاسخگویی به استعلامات به حداقل زمان ممکن برسد.

 

وی با اشاره به اینکه باید دستگاه ‌های خدمات‌رسان استان نیازمندی خدماتی و زیرساختی برای هر امری را احصا کنند، گفت: دستگاه‌ها باید برنامه‌های خود را برای رسیدن به اهداف زمانی مشخص تدوین کنند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات بیان کرد: به هیچ وجه نباید از ضوابط عدول شود و در برنامه ریزی کلان شهری باید این مهم مدنظر قرار گیرد.

 

میرجعفریان در راستای تسهیل فرآیندهای اجرایی و بالا بردن سرعت و کیفیت تصمیمات متخذه، برای مدیریت بهینه استقرار جمعیت و فعالیت تاکید کرد و افزود: شناخت و استفاده بهینه از امکانات و پتانسیل‌های استان در راستای رونق بخشی به اقتصاد، اشتغال و برنامه ریزی اسکان از اولویت‌های این کارگروه است.

کد خبر 998591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha