۶۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بشرویه توزیع شد

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه ۶۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بشرویه توزیع شده است، گفت: برای تهیه این بسته ها اعتباری بالغ بر ۲۰۴ میلیون تومان هزینه شده است.

سرهنگ «مهدی حسنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش همدلی کمک های مومنانه اقدامات بسیار خوبی در این زمینه از ابتدای سال جاری تاکنون در شهرستان بشرویه اجرا شده است.

 

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه در مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه در این شهرستان ۶۸۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است، افزود: برای تهیه این بسته ها اعتباری بالغ بر ۲۰۴ میلیون تومان هزینه شده و شامل برنج، تُن ماهی، رب گوجه فرنگی، حبوبات و عسل بوده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه ۲۰۰ بسته تحصیلی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیون تومان بین دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت این شهرستان توزیع شده است.

 

سرهنگ حسنی با اشاره به بحث اهدای جهیزیه گفت: در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه، اهدای یک سری کمک جهیزیه در دستور کار قرار گرفت و در این خصوص اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه در راستای اجرای مرحله سوم کمک های مومنانه بحث آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: در این راستا ۲ زندانی جرائم غیر عمد در شهرستان بشرویه آزاد خواهند شد.

 

وی در پایان به بحث پرداخت وام ضروری در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه اشاره کرد و گفت: تاکنون ۷۰ نفر شناسایی شده است و وام های قرض الحسنه با سود کم به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا پرداخت می شود.

کد خبر 998607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha