برگزاری مراسم ختم مجازی شهید فخری زاده توسط کانون های مساجد استان قزوین

حجت الاسلام رمضانی از برگزاری مراسم ختم مجازی شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان توسط کانون های مساجد استان قزوین خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال ضربه زدن به این انقلاب و نظام هستند و در این راه هم از روش های مختلف استفاده می کنند به طوری که با ترور دانشمندان و سرداران این مرز و بوم می خواهند مانع پیشرفت انقلاب شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: در روزهای گذشته هم شاهد ترور دانشمند هسته ای کشورمان شهید محسن فخری زاده بودیم، فردی که خدمات قابل توجهی به این انقلاب و نظام داشت و رعب و وحشت در دل دشمنان ایجاد کرده بود.

 

وی عنوان کرد: در پی شهادت این دانشمند هسته ای کشورمان و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با توجه به شرایط جامعه و عدم امکان برگزاری اجتماعات، مراسم ختم مجازی برای این شهید بزرگوار برگزار می کنند که قرائت قرآن و سخنرانی از جمله بخش های این مراسم مجازی است.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: گرامیداشت یاد شهدایی همچون شهید محسن فخری زاده یکی از مهمترین وظایفی است که امروز بچه های مسجد بر عهده دارند چراکه این امر موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه ایستادگی در برابر دشمنان می شود.

 

کد خبر 998616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha