سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ۴ رتبه برتر اشراف فرماندهی کل سپاه را کسب کرد

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: معاونت سلامت ودفاع زیستی استان با درخشش خود در مقابله با بیماری کرونا، بسیج اصناف، بسیج مداحان با درخشش در کارهای جهادی و معاونت فرهنگی خانواده ۴ رده موفق در کشور بوده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « قدرت اله کریمیان» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: اشراف فرماندهی در سپاه، اراده ولی امر مسلمین است و باید تلاش کنیم تا اهدافش به بهترین نحو محقق شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به مسئله اشراف، تمام فرماندهان و مسئولان در هر سطوحی باید نسبت به زیر مجموعه خود تسلط کامل داشته باشند.

 

کریمیان با بیان اینکه اشکالات و نواقص‌ در مجموعه‌های سازمانی باید برطرف شود تا شاهد رشد و پیشرفت فعالیت‌های سازمانی باشیم، افزود: درجا زدن در نهادهای انقلابی ممنوع است و رهبر انقلاب نیز فرمودند که سپاه باید همواره در قله‌ها حرکت کند و در راستای رشد و پیشرفت بشریت اقدام کند.

 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: مجموعه سپاه و بسیج باید مرتب به درون نهاد خود بنگرند و اشکالات را برطرف کنند و هر جا که برنامه و اقدام تأثیرگذاری توسط سپاه در مکانی اجرا شد باید آن برنامه را به مکان‌ها و مجموعه‌های دیگر نیز معرفی کند تا شرایط برای رشد و تکامل آنها نیز فراهم شود.

 

وی با اشاره به لزوم تنظیم رابطه عملکرد سپاه با محیط انقلاب، تصریح کرد: پایگاه‌های مقاومت، واحدهای دانش‌آموزی و فرماندهان در سطوح مختلف باید بتوانند نیازهای انقلابی مجموعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند را مورد ارزیابی قرار داده و نواقص را برطرف کنند.

 

کریمیان یادآور شد: در استان ایلام نیز در سطوح مختلف بسیج شاهد درخشش رده های مختلف بوده ایم به صورتی که چهار رده ما در سطح کشور و در فصل اول سالجاری حائز رتبه برتر شده اند.

 

وی گفت: معاونت سلامت ودفاع زیستی استان با درخشش خود در مقابله با بیماری کرونا، بسیج اصناف، بسیج مداحان با درخشش در کارهای جهادی و معاونت فرهنگی خانواده ۴ رده موفق ما بوده اند.

 

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام افزود: در ارزیابی برنامه های بسیج توسط اشراف کلی سازمان بسیج مستضعفین، نواحی مقاومت بسیج سپاه استان، در ۱۱ عنوان، موفق به کسب رتبه برتر شده اند.

 

وی بیان کرد: حوزه شهیدفتحی زاده، پایگاه سالار شهیدان، پایگاه بسیج رزمندگان، گردان کوثر حضرت زینب(س)،گروه جهادی شهیده داراب پور، گروه جهادی شهیدمهدی بیگی در ناحیه بسیج ایلام ، بسیج اصناف به عنوان رده برترقشر بسیج، واحددانش آموزی خدیجه کبری(س) ناحیه دهلران، گردان سایبری حضرت فاطمه (س)   ناحیه دره شهر، گردان بیت المقدس حوزه شهیدمتوسلیان ناحیه آبدانان و حوزه حضرت مریم(س)  ناحیه مهران از رده های موفق بسیج در استان بوده اند.


کریمیان خاطرنشان کرد:  با توجه به بیانات رهبر انقلاب، عمل کردن رمز موفقیت ما است و تمامی انگیزه‌ها قبل از هر اقدام باید الهی باشد و شخص عمل کننده نیز درک و مهارت لازم از موضوع و برنامه را داشته باشد تا بتواند آن را عملی کند.   

 

کد خبر 998632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha