مجلس، بیانگر مردم سالاری و تاثیر رأی مردم برای راهبرد سیاست های کشور است

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی به مناسبت روز مجلس، مجلس را بیانگر مردم سالاری و تاثیر رأی و نظر مردم برای راهبرد سیاست ها و برنامه های هر کشوری دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی روز مجلس را تبریک گفت.

 

در متن این پیام آمده است:

مجلس، بیانگر مردم سالاری و تاثیر رأی و نظر مردم برای راهبرد سیاست ها و برنامه های هر کشوری است که عصاره افکار نمایندگان مردم منجر به تصویب قوانین و مقرراتی می شود که زندگی را برای مردم تسهیل می کند و می تواند توسعه همه جانبه در کشور را رقم بزند.


در تقویم جمهوری اسلامی ایران دهم آذر ماه، سالرزو شهادت سیدحسن مدرس سیاستمدار برجسته، شجاع، متعهد و آزادیخواه که به نام روز مجلس نامگذاری شده است به ما یادآور می شود، مجلس نماد آزادیخواهی و استقلال طلبی است.


بدون شک رشادت‌ها و جسارت وصف ناشدنی این بزرگمرد تاریخ در بیان واقعیت های روز جامعه با دلسوزی و نطق های نافذش که چهره جدیدی از روحانیت را به جامعه معرفی کرد، باید نسل به نسل به تمام ادوار تاریخ منتقل و نقش بی‌بدیل مجلس شورای اسلامی در حل مشکلات مردم و تصویب قوانینی از جنس خدمت رسانی در جامعه به خوبی تبیین شود.


اینجانب فرا رسیدن دهم آذرماه روز مجلس را به نمایندگان محترم قوه مقننه به ویژه نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی تبریک می گویم و امید است با پیروی از منویات مقام مظم رهبری و سیاسهای توسعه ای دولت تدبیر و امید در سایه همدلی و هم‌افزایی قدم در راه توسعه و تعالی این استان برداریم.
 

کد خبر 998633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha