نفرات برتر مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب معرفی شدند

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: شامگاه گذشته مراسم قرعه مسابقه مجازی بیانیه گام دوم انقلاب از طریق صفحه اینستاگرام کانون برگزار شده و نفرات برتر معرفی شدند.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: شامگاه گذشته مراسم قرعه مسابقه مجازی بیانیه گام دوم انقلاب از طریق صفحه اینستاگرام کانون برگزار شده و نفرات برتر معرفی شدند.

 
 

 




مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: در مجموع ۷۸ نفر در این مسابقه شرکت کرده که از این تعداد ۲۲ نفر توانسته بودند به سوال ها پاسخ صحیح دهند و از بین این تعداد ۸ نفر به قید قرعه انتخاب شدند.
 

 

 

 

 

وی با اشاره به اسامی نفرات برگزیده، ادامه داد: محمدحسین پور جعفری، حدیثه پور جعفری، فاطمه ضیائی، سحر جلی زاده، یعقوب فرامرزی نمدادی، نجمه نوشادی، حاجیه تقی زاده و حسن ناروئی، نفرات برتر مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب هستند که روز جمعه آتی در نماز جمعه با اهدای کارت هدیه و لوح سپاس از آنها تجلیل می شود.


 

 

 



حجت الاسلام خاوری با بیان این مطلب که امسال طرح ایران قوی ذیل طرح ملی فهما در حال اجرا است، اظهار کرد: یکی از برنامه های طرح ایران قوی در گام دوم انقلاب، رواق کتاب است که در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی برنامه ریزی شده است.


 

 




مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب بیان کرد: اجرای مسابقات کتابخوانی یکی از ویژه برنامه های رواق کتاب است و ما نیز به منظور شرکت در طرح ایران قوی، مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب را در بازه زمانی ۲۰ آبان تا ۲۸ آبان برگزار کردیم.

 

 

 



وی یادآور شد: کانون فرهنگی هنری شهید باکری با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار جنوب هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه مجازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را برگزار کرد.
 

 

 




حجت الاسلام خاوری در خاتمه تاکید کرد: آشنایی عموم مردم به قشر نوجوان و جوان با بیانیه گام دوم انقلاب یکی از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه بود که به دلیل شیوع کرونا مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب با استفاده از بستر فضای مجازی برگزار شد.

کد خبر 998640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha