روزانه به طور میانگین ۷ نفر به اثر بیماری کرونا در منطقه سیستان فوت می کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل با بیان اینکه همراهی مردم سیستان در رعایت پروتکل های بهداشتی کم رنگ شده است، گفت: روزانه به طور میانگین ۷ نفر به اثر بیماری کرونا در منطقه سیستان فوت می کنند.

«رمضان میرزایی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت سیستان به لحاظ کرونا خوب نیست.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل با بیان اینکه به برکت همراهی مردم سیستان تا آبانماه از لحاظ کرونا در وضعیت سفید قرار داشته ایم، تصریح کرد: بیشتر مبتلاشدگان به بیماری کرونا از شهر زابل هستند و دلیل آن تراکم جمعیتی در این شهر است.

 

 میرزایی  با بیان اینکه هم اکنون 79 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستانهای منقطه سیستان بستری هستند، گفت: هم اکنون تمامی تخت های بخش کرونا بیمارستانهای منطقه سیستان پر هستند و تخت های دیگر  اضافه شده است.

 

وی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون 195 نفر در منطقه سیستان فوت کرده اند که 116 نفر مثبت قطعی به کرونا بوده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تاکید کرد: گزارشات متعددی مبنی بر تراکم بسیار زیاد جمعیت از نانوایی ها به گوش می رسد که افرادی  اقدام به خرید نان بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی می کنند و این معضل است زیرا که کافی است یک نفر به کرونا مبتلا باشد و دیگران را به این بیماری آلوده کند.

کد خبر 998670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha