۱۰ اثر برتر مسابقه نقاشی هفته ایمنی حمل و نقل معرفی شدند

علی سعیدی گفت: ۱۰ نقاشی و اثر برتر مسابقه نقاشی هفته ایمنی حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان معرفی شدند. 

«علی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری مسابقه نقاشی هفته ایمنی حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: با اتمام مهلت ارسال نقاشی های ویژه هفته ایمنی حمل و نقل کار داوری این آثار آغاز شده و ۱۰ اثر برتر ارسالی معرفی شدند.







مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان کرد: با نظر داوران از بین ۴۷۶ اثر رسیده به روابط عمومی این اداره کل ۱۰ اثر به عنوان آثار برتر و ۳۰ اثر نیز به عنوان اثرهای قابل تقدیر انتخاب شدند.







وی با بیان این مطلب که این مسابقه نقاشی با ۴ موضوع ایمنی حمل و نقل در حوزه جنوب استان کرمان برگزار شد، ابراز کرد: این حرکت فرهنگی با همکاری معاونت حمل و نقل و توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، اداره ایمنی و ترافیک و روسای ادارات شهرستانی در هفت شهرستان جنوب استان کرمان در بازه زمانی ۶ روزه برگزار شد.







سعیدی ادامه داد: این مسابقه با هدف  آموزش و فرهنگ سازی ایمنی تردد در جاده ها، استفاده از حمل و نقل عمومی و کاهش تصادفات جاده ای برگزار شد تا ضمن محک خلاقیت کودکان و نوجوانان زمینه ارتباط و استفاده از خلاقیت این قشر در نوع نگاه به مقوله ایمنی حمل و نقل در جاده ها را مورد بررسی قرار دهیم.






مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به این که کودکان و فرزندان خانواده می توانند نقش تاثیر گذاری در کاهش تصادفات و حوادث رانندگی داشته باشند، اظهار کرد: در حوزه معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدامات موثر و خوبی ظرف مدت هفت سال دولت تدبیر و امید انجام شده است که در زمینه ایمن سازی مدارس حاشیه راهها را در دو حوزه ایمن سازی فیزیکی و آموزشی فراهم کرده است.







وی اضافه کرد: در بین اثرهای ارسالی نقاشی های زیبایی وجود داشت که متاسفانه به دلیل رعایت نکردن موضوع اعلامی با موضوع ارسالی مجبور به کنارگذاشتن این آثار برای اعلام در رده بندی اول تا سوم شدیم.







سعیدی در خاتمه از خانواده های جنوب کرمان و فرزندان این خانواده ها که در برگزاری و ارسال آثار نقاشی به این مسابقه و حرکت فرهنگی همکاری کردند، تشکر کرد.






گفتنی است؛ نقاشی آوینا رزاقپور از کهنوج، ثنا فرخی از جیرفت، عسل اقتداری پور از جیرفت، علی سلیمانی از کهنوج، آرین رضایی از عنبرآباد، فاطمه ثنا رئیسی مقدم از کهنوج، مهدی محمودی از کرمان، فاطمه طاهری فر از کهنوج، کوثر فلاح کهن از قلع گنج و محمد صالح رئیسی مقدم از کهنوج جزو آثار برتر مسابقه نقاشی است و جوایز نفرات هر شهرستان به ادارات راهداری و حمل ونقل جاده ای ارسال شده و روسای شهرستان ها از طریق ارتباط تلفنی نحوه اهدای هدایا را به نفرات برتر اعلام می کنند.

کد خبر 998698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha