اجرای شنبه های کتاب با معرفی «منادیان تاریکی» توسط کانون رسول الله (ص)

کیوانی: کتاب با معرفی «منادیان تاریکی، افشای باورهای بهائیت» نوشته سید حسین علی موسوی زاده از انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم در قالب طرح ملی شنبه های کتاب مساجد توسط کانون رسول الله (ص) هفشجان معرفی شد.

«محبوبه کیوانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کتاب با معرفی «منادیان تاریکی، افشای باورهای بهائیت» نوشته سید حسین علی موسوی زاده از انتشارات پژوهشکده باقرالعلوم در قالب طرح ملی شنبه های کتاب مساجد توسط کانون رسول الله (ص) هفشجان معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) هفشجان ادامه داد: این کتاب در پنج بخش تدوین شده است که به تاریخچه سه فرقه شیخیه، بابیه، بهائیه و نقد و بررسی آموزه‌های بهائیت، رابطه بهائیت و استعمار، نقد و بررسی تشکیلات بهائیت و روش‌های تبلیغی این فرقه پرداخته است.

 

وی ابراز کرد: در این کتاب به فرقه ضاله بهائیت و کارهای آن ها پرداخته شده است و آنچه این کتاب را از سایر کتاب های نوشته شده درباره بهائیت متمایز می‌کند، استفاده فراوان از منابع بهائی و توجه ویژه به روش های تبلیغی بهائیت است که شناخت این شیوه ها برای عموم افراد و به‌ویژه اهالی تبلیغ بسیار مهم است.

 

کیوانی گفت: مرحوم سید حسین علی موسوی‌زاده، مولف کتاب در مقدمه در بخشی از این کتاب اظهار می‌کند: امروزه بهائیت در سطح بین المللی فعالیت خود را بر ضد ایران، اسلام و تشیع شدت بخشیده و عملا به یکی از بازوهای پرتحرک نظام سلطه جهانی، به‌ویژه در خاورمیانه مبدل شده است.

 

وی افزود: نویسنده این کتاب در ادامه می گوید: این جریان شیطانی با استفاده از ادبیات دینی به تمام مقدسات یورش برده و با هدف قرار دادن اندیشه، تاریخ، شرع و علمای شیعه و با ایجاد شکاف در میان مردم اقدام به نفوذ در ارکان سیاسی دولت ایران کرده و فضای مناسبی برای توسعه فعالیت های سیاسی و اقتصادی خود فراهم کرده اند، در موضوع بهائیت، کتاب ها و مقالات متعددی در زمینه های تاریخی، عقیدتی، اجتماعی و ... نوشته شده است که هر کدام به نوبه خود قدمی در راه دفاع از ارزش های اسلامی به شمار می آید.

کد خبر 998713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha