مجلس شورای اسلامی با دو بال قانون گذاری و نظارت به وظایف خود عمل می کند

نوروزی گفت: مجلس شورای اسلامی با دو بال قانون گذاری و نظارت به وظایف خود عمل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رحمت الله نوروزی» ظهر امروز (دوشنبه 10 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که امام(رحمه الله علیه) فرمودند مجلس در راس امور است و مجلس شورای اسلامی با دو بال قانون گذاری و نظارت به وظایف خود عمل می کند.

 

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 11 دوره از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می گذرد و در طول این ادوار مجلس شورای اسلامی در کنار قوه مجریه و قضائیه گام های اساسی برای مشکلات مردم برداشته است.

 

نوروزی یادآور شد: از سال 1284 تاکنون 11 هزار و 500 عنوان قانونی توسط مجلس وضع شده است و مجلس نقش بسیار مهمی در حوزه مسائل قانون و قانون گذاری داشته است.

 

وی گفت: نظارت و رای اعتماد به وزارت مجلس شورای اسلامی نقش دارد و در آغاز هر دوره نماینده مقام معظم رهبری به این دو مولفه در پیامی که به نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارد تاکید می کند.

 

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس بیان کرد: مجلس در تاریخ فراز و فرودهایی زیادی داشته است و این مجلس در گام دوم انقلاب قرار دارد و باید نقش اساسی در کشور ایجاد کند.

 

نوروزی یادآور شد: در مجمع نمایندگان گلستان با هماهنگی مسئولان و نماینده ولی فقیه و خبرگان رهبری و ائمه جمعه و فرمانداران در تلاش هستیم که مشکلات مردم را بکاهیم و در برنامه توسعه و بودجه 1400 نقش آفرین باشیم.

 

کد خبر 998757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha