حمایت دولت با پراخت تسهیلات به واحدهای گردشگری

طبرسا گفت: واحدهای بومگردی و اقامت گردشگری می توانند با ثبت نام در سامانه نظارت، آمار و اطلاعات گردشگری (جانا) از تسهیلات ۲۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومانی دولت بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «نقی طبرسا» ظهر امروز (دوشنبه 10 آذر) در خصوص مشکلات پیش آمده برای بوم گردی ها از شرایط کرونا اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا باعث به وجود آمدن برخی خسارت به واحدهای گردشگری و اقامتی شده است و دولت در تلاش است که بتواند بخشی از این مشکلات را جبران کند.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری علی آبادکتول ادامه داد: با توجه به اینکه در این ایام بومگردی ها و اقامت های گردشگری با مشکل رو به رو شدند به دستگاه های خدمات رسان آب، برق و گاز تکلیف شده است که تا پایان سال از دریافت بدهی خود امتناع کنند.

 

طبرسا یادآور شد: همچنین دستورالعملی به بانک ها در ابتدای شیوع کرونا ابلاغ شده بود که تسهیلات در حوزه گردشگری را امهال کنند.

 

وی گفت: واحدهای بومگردی و اقامت گردشگری می توانند با ثبت نام در سامانه نظارت، آمار و اطلاعات گردشگری (جانا) از سهیلات 200 تا 900 میلیون تومانی که دولت برای آنها در ایام کرونا در نظر گرفته است بهره مند شوند.

 

کد خبر 998769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha